HUSET

Vi anlitar Lars Hansson i Skåne AB för förvaltning av huset. De har hand om den tekniska delen som skötsel av fastigheten, gemensamma områden och gården. Vardagar 07.00-16.00:  040–49 69 55 

Akuta fel som uppkommer mellan vardagar 16:00 – 07:00 och på helger, anmäls till Örestads Bevakning: 040–93 12 70
Med akuta ärenden menas fel som kan orsaka stora skador på egendom och person om de inte åtgärdas snabbt, exempelvis vattenläckor eller lösa ytterfönster som riskerar falla ut.  

Tänk på att du kan bli debiterad om du ringer felanmälan på ärenden som faller inom bostadsrättsinnehavarens (ditt) ansvar samt jour på icke akuta ärenden. 

 

 

GARAGE

Felanmälan beträffande vårt garage görs till Lars Hansson.

Dygnet runt: 040–49 69 55 

 

 

PORTTELEFON

Felanmälan görs till Swedsecur:

Email: info@swedsecur.se  eller telefon vardagar 010–510 44 00

 

 

HISSAR

Felanmälan till ALT Hissar

Dygnet runt: 010-205 00 50

 

 

AVGIFTER OCH AVIER

Ekonomisk administration gällande inbetalning av avgifter, avier och eventuella påminnelser sköts av SBC. SBC nås antingen genom kundportalen på deras Hemsida SBC.SE eller telefon 0771–72 27 22, vardagar 07.00 – 21.00.  

 

 

NAMN / NUMMERBYTE 

För namnbyte på dörr och namntavla i entré, namn- och nummerbyte i porttelefonen samt beställning av taggar, maila styrelsen på: styrelsen@vittsjoborg3.se 

 

 

PARKERING 

Föreningen har 90 garageplatser för bil och 6 för motorcykel samt 6 parkeringsplatser på gården. Samtliga förvaltas i nuläget av Aimo Park som föreningen har avtal med.  

Kontakta styrelsen för köplats och prisuppgift: styrelsen@vittsjoborg3.se